czwartek, 31 maja 2012

.funny excercises!

     Hej! Obiecałam, że dziś wrzucę parę filmików z ćwiczeniami. W końcu zbliża się lato i trzeba zabrać się za swoją figurę. Ja idę za 10 dni na 18tkę i zaplanowałam sobie 12-dniowy zestaw ćwiczeń, żeby dobrze wyglądać - od dwóch dni stopniowo ćwiczę coraz dłużej. Zobaczymy efekty! :)
    Ważne jest, żeby nie przemęczać organizmu. Warto zacząć od mało męczących ćwiczeń i na siłę nie próbować sprawiać sobie bólu. Dopiero po 2-3 dniach stopniowo powiększać liczbę serii. I najważniejsze - nie zniechęcać się, jeśli po paru dniach nie osiągniemy wymarzonego efektu. Ja jestem bardzo niecierpliwą osobą i łatwo się zniechęcam, dlatego mam ustawiony alarm w telefonie, po którym zabieram się do roboty. Dobrze jest też zrobić sobie dzienny plan ćwiczeń na kartce:

Początkowo przez parę dni, jak już pisałam, nie należy brać na siebie zbyt dużo ćwiczeń. Warto zacząć od 10-20 i przez 2-3 dni powtarzać tę ilość. Potem powiększać ich liczbę odpowiednio do naszych możliwości. Ważne jest, żeby każde ćwiczenia trwały ponad 20 minut, ponieważ dopiero po takim czasie zaczyna się spalać tkanka tłuszczowa, a także wzmacniają mięśnie.

NOGI I POŚLADKI








RESZTA CIAŁA

Te ćwiczenia dobrze robić z przyjaciółką, są przezabawne!


Powodzenia wszystkim! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz